واکس های مایع کرم ها اسپری ها
اسفنج های روغنی واکس های جامد کف های اسپری شونده

ابتدا به یاد داشته باشیدقبل از استفاده از واکس، به وسیله پد مخصوص، کثیفی و گرد و غبار را از روی چرم پاک کنید.

  1. اسپری: ابتدا اسپری را خوب تکان دهید. اسپری کردن باید در فضای باز و بدون وزش باد و با فاصله ۱۰ الی ۲ سانتی متری از محصول صورت پذیرد. اسپری کرئن باید به صورت متناوب و در تمامی سطوح محصول اعمال گردد. سپس اجازه دهید به مدت دو ساعت اسپری جذب محصول شود.
  2. کف های اسپری شونده: ابتدا اسپری را تکان داده و مقداری از کف را روی سطح چرم اسپری نمایید. سپس با اسفنج مخصوص آن را به تمامی سطح چرم بمالید و اجازه دهید تا کمی جذب چرم شده و سپس بوسیله پد مخصوص، کثیفی را از روی چرم پاک کنید.
  3. کرم ها و واکس های جامد با استفاده از اسفنج، مقدار مناسبی از کرم یا واکس را روی سطح چرم بمالید و تا قبل از جذب کامل آن، وارد محیط های آلوده به گرد و غبار نشوید.
  4. واکس های مایع: ابتدا یک دستمال بزرگ در زیر محصول قرار دهید تا از کثیف شدن سطوح زیر آن جلوگیری شود. سپس قوطی واکس را به خوبی تکان داده و قسمت اسفنجی آن را بر روی سطح چرم قرار داده و فشار دهید تا مایع واکس خارج شود. سپس با اسفنج روی درب، مایع را به تمامی قسمت های محصول بمالید.
  5. اسفنج های روغنی: پس از اطمینان از مناسب بودن این واکس روغنی برای محصول شما، اسفنج آغشته به روغن را بر روی سطح چرم بمالید و تا قبل از جذب کامل آن، وارد محیط های آلوده به گرد و غبار نشوید.

برای خرید واکس اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده جدید ترین محصولات مارال چرم اینجا کلیک کنید.