انتخاب کمربند چرم مردانه مناسب کار چندان سختی نیست و میتوان با رعایت یک سری از اصول، خرید بهتری کرد.

۱– طول کمربند چرم مردانه

یکی از مواردی که در زیبایی شلوار آقایان بسیار تاثیر گذار می باشد، طول کمربند چرمی است. این پارامتر باید به اندازه ای باشد که حداقل بعد از عبور از سگک مقداری از آن  باقی بماند. طول کمربند نباید آنقدر کوتاه باشد که با سختی در سوراخ اول بسته شود.

توجه فرمایید، کمربند چرم خود را حتما دو تا سه سایز بزرگتر از سایز شلوار خود خریداری کنید. اگر سایز خود را نمی دانید کافی است کمربند را به دور کمر خود بپیچید تا اندازه سرانگشتی آن را بدست آورید.

۲- سگک کمربند چرم مردانه

اگر قصد پوشیدن کت و شلوار و لباس رسمی را دارید، سگک کمربند شما باید کوچک و ظریف باشد. هرچند امروزه کمربندهایی با سگک های بزرگ مد شده است اما توجه داشته باشید که این دسته از کمربندها برای شلوار جین و تیپ های غیر رسمی مناسب است.

به یاد داشته باشید که اگر از دکمه سردست استفاده می کنید، سگک کمربند، دکمه ها و گیره کراوات شما باید از یک جنس بوده و دارای رنگ و لعاب مشابه  باشند.

۳- رنگ کمربند چرم مردانه

حتما توجه داشته باشید رنگ کمربند چرمی شما با رنگ شلوارتان هماهنگ باشد. در غیر اینصورت نمای جالبی از تیپ شما در ذهن دیگران باقی نمی ماند.

قیمت کمربند چرم به عوامل مختلفی چون: برند سازنده آن، جنس کمربند، رنگ و … بستگی دارد.

اگر دوست دارید کمربند مناسبی برای کت و شلوار خود انتخاب کنید می توانید با مراجعه به فروشگاه های مارال چرم در سراسر کشور از مشاوره پرسنل فروش مارل چرم استفاده کنید.

 

نتیجه گیری

با توجه به نیاز همیشگی کمربند برای استفاده روزانه و برای استایل مناسب پیشنهاد می کنیم کمربند های چرمی را امتحان کنید. این نوع کمربند ها با توجه به چرم بودن و کیفیت بالا در اثر فشار و استفاده پوسته پوسته نمی شود، از حالت خود خارج نمی شود.

با انتخاب یک کمربند چرم زیبا، مناسب و با کیفیت استایل خود را تکمیل کنید بنابراین اگر دوست دارید کمربند مناسبی برای کت و شلوار خود انتخاب کنید می توانید با مراجعه به فروشگاه های مارال چرم در سراسر کشور و همچنین فروشگاه اینترنتی مارال چرم از مشاوره پرسنل فروش مارل چرم استفاده کنید.