مارال چرم واحد برتر کشور در اشتغالزایی

درجشنواره تکریم از کارآفرینان “جلال حسینی خواه” مدیرعامل مجموعه تولیدی و صادراتی مارال چرم به عنوان کارآفرین  برتر کشور در سال ۹۹  معرفی و تندیس کارآفرین برتر به ایشان اهدا شد.

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجموعه تولیدی و صادراتی مارال چرم، دوازدهمین جشنواره تجلیل و تکریم  از کار آفرینان و مدیران برتر در اشتغال زایی کشور با حضور دکتر سید عباس عراقچی، معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.

مجموعه مارال چرم‌ با بهره گیری از کارشناسان و طراحان زبده و خلاق و با استفاده از 25 سال تجربه به این باور رسیده است که رمز موفقیت در مشتری مداری و توجه خاص به سلیقه های متفاوت مصرف کنندگان است.

 

برند مارال چرم  همواره محصولاتی را تولید و راهی بازارهای مصرف در داخل و خارج از کشور کرده است که با شیوه زندگی و درخواست مشتریان هماهنگی و همخوانی داشته باشد.

موجب افتخار مجموعه برند مارال چرم است که مشتریان با لبخند رضایت محصولات چرمی مرغوب و جذاب برند ما را خریداری می کنند و به همین جهت شعار “لبخند ماندگار”  را که بیانگر تشکر و سپاس از مشتریان است به عنوان‌ شعار محوری برند انتخاب کرده ایم.

محصولات چرمی این برند که معرف فرهنگ و تمدن ایران زمین است، در خارج از کشور نیز با استقبال مواجه و بستر مناسبی را فراهم آورده تا در سطح بین المللی حضوری فعال داشته باشیم.

در جشنواره تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور که از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به‌صورت سالانه برگزار می‌شود، واحد‌های کارآفرین و اشتغالزای کشور توسط هیأت علمی دبیرخانه‌ جشنواره و تعدادی از اساتید رشته‌ کارآفرینی دانشگاه‌های کشور، بر اساس آمار و اطلاعات مربوط به اشتغالزایی مستقیم واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.