برای نخستین بار در کشور  کفش تمام چرم کودک وارد بازار مصرف شد

 باهدف حفظ سلامت پای کودکان و نوجوانان، برای نخستین بار در کشور ، خط تولید کفش تمام چرم کودک و نوجوان با برند مارال چرم آغاز و وارد بازار مصرف شد.

   مدیرعامل برند مارال چرم گفت: به لطف پروردگار و با تلاش وافر طراحان، متخصصان و کارشناسان مارال چرم عرضه کفش چرمی کودک و نوجوان ، همانند سایر محصولات این برند راهی بازارهای داخلی و خارجی شده است.

  یه گزارش روابط عمومی برند مارال چرم ، جلال حسینی خواه با اشاره به رعایت کامل استاندارد های تعیین شده در برند مارال چرم در مسیر تولید کفش کودک گفت: نبود کفش چرمی کودک و نوجوان در بازار مصرف و اثرات منفی آن بر سلامت آینده سازان جامعه ، ما را بر آن داشت تا در این زمینه اقدام نمائیم.

   وی افزود: کم توجهی ها در بحث نظارت متاسفانه باعث شده انواع کفش وارداتی و تولید داخل غیر استاندارد که با پلاستیک، مشمع و سایر مواد سرطان زا تولید می شود به وفور در بازار مصرف کشور عرضه شود.

   وی ادامه داد: یکی اثرات منفی پوشیدن کفش های نامرغوب و غیر استاندارد، زانودرد و كمردردهايي است كه متاسفانه در سنين پايين بين برخی مردم شايع شده است.

   جلال حسینی خواه با اشاره به رعایت کامل استاندارد های تعیین شده در برند مارال چرم در مسیر تولید کفش ، از كف پا به عنوان قلب دوم بدن انسان نام برد.

   وی گفت: پاپوش باکیفیت برای کودک، کفشی است که با چرم (شبرو) ظریف و مرغوب تولید شده باشد، سطح پاهای کودکان را به خوبی پوشش دهد، نرم و انعطاف‌ پذیر باشد، تخت سفتی داشته باشد و هیچ فشاری به هیچ قسمت از پای کودک به خصوص پنجه‌ها وارد نکند.

   مدیرعامل برند مارال چرم افزود: رویه چرمی کفش باید نرم و انعطاف‌پذیر باشد تا اجازه حرکت آسان را به کودکان بدهد و باعث شود جریان خون در سطح پاها به خوبی در گردش باشد.

    حسینی خواه اظهار کرد: قسمت های داخلی کفش‌ کودک با برند مارال چرم‌ با لایه‌ ای از پارچه نخی پوشیده شده است تا رطوبت پای کودکان را جذب نماید و باکتری‌ها و قارچ‌های پوستی نتوانند امکان رشد پیدا کنند.

   وی اظهار کرد:  متاسفانه شاهد این واقعیت تلخ هستیم که در بسیاری از کفش های وارداتی استانداردهای تعیین شده به هیچ وجه رعایت نشده و فاقد کیفیت اند، لاکن افراد نا آگاه و صرفا طرفدار مارک های خارجی با خرید این کفش های نامرغوب و فاقد استاندارد به تدریج به سلامت ناحیه کف پا، زانو و کمر خود لطمه وارد می کنند.

   مدیرعامل برند مارال چرم تصریح کرد: مصرف کنندگان باید این حقیقت انکار ناپذیر را باور کنند که اگر کفش نتواند امكان تنفس پا را فراهم کند قطعا تهدیدی برای سلامت  پا و به ویژه کف پای انسان است.

*تقویت وآگاه سازی مردم با کفش  های مرغوب

حسینی خواه با تاکید بر ضرورت تقویت اطلاع رسانی با هدف آگاه سازی مردم از ویژگی های کفش مرغوب خاطر نشان کرد: ضعف در اطلاع رسانی باعث شده افراد فرصت طلب از اعتماد مردم سوء استفاده کرده و حتی کفش های طبی تقلبی وارداتی را عرضه کنند و متاسفانه در این زمینه نظارت بر فعالیت سودجویان کمرنگ است.

   وی با اشاره به استقبال ایتالیا از برند مارال چرم‌ افزود: ما در عرصه تولید انواع محصولات چرمی از لحاظ کیفیت رقیب سرسختی برای بسياري از برندهاي معروف دنيا محسوب می شویم، ضمن آنکه قیمت محصولات ما بسیار پائین تر از مشابه برند های خارجی است.

*حفظ سلامت جامعه مستلزم برخورد با تولید و عرضه کنندگان کفش های نامرغوب

   مدیرعامل برند مارال چرم به  مدیران سازمان های نظارتی کشور توصیه کرد، همانگونه که برای حفظ سلامت جامعه باسود جویان در بحث گرانفروشی، عرضه مواد غذایی فاقد استاندارد و داروهای تقلبی برخورد می شود، ضروری است، با عوامل واردات، تولید و عرضه کفش های نامرغوب که سلامت مردم را تهدید می کنند نیز قاطعانه برخورد نمایند.

  متخصصان طب فیزیکی به خانواده ها توصیه می کنند هنگام انتخاب کفش برای کودکان، علاوه بر زیبائی، کیفیت را نیز مورد توجه قرار دهند تا آنان از صدمات و آسیب های جدی در امان بمانند.

   به گفته متخصصان پوشیدن کفش‌های نامناسب از همان دوران کودکی می‌تواند تهدیدی برای به خطر افتادن سلامت پاها باشد.

پی نوشت

چرم الگانت یا شبرو

 چرم الگانت یکی از مرغوبترین انواع چرم موجود در بازار است که این چرم از بالا‌ترین لایه پوست یا همان top grain به دست می‌آید و به همین علت یک چرم لوکس و بسیار با کیفیت محسوب شده و در برابر خراش مقاوم است.

چرم الگانت ممکن است از پوست گاو یا بز ساخته شود و دارای سطحی لطیف و کمی براق است.

 در مراکز  فروش برند مارال چرم محصولات بسیاری با استفاده از چرم الگانت ساخته شده‌اند .

برای مشاهده کفش های پچه گانه اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده جدیدترین محصولات مارال چرم اینجا کلیک کنید.