در اجرای طرح توسعه فروشگاه های مارال چرم، نمایندگی این برند در محل “راهرو بین الملل D1-50” اصفهان بازگشایی شده و محصولات چرم صد درصد طبیعی  با بهره گیری از فناوری روز دنیا تولید می شود، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

* محصولات مارال چرم آمیزه ای  از طرح ها و رنگ های جذاب

در ویترین های این نمایندگی انواع کیف‌، کفش، کمربند و پوشاک تولید شده از بهترین چرم‌های دباغی شده با آمیزه ای از طرح ها و رنگ های متنوع ، زیبا و بسیار جذاب و مشتری پسند در معرض دید قرار گرفته است.

*طرح توسعه نمایندگی برند مارال چرم‌در سطح کشور

گروه تولیدی و صادرات محور برند مارال چرم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده های محصولات چرمی در ایران و منطقه با هدف ایجاد اشتغال و سهولت در دسترسی مشتریان به مراکز عرضه، برنامه  توسعه شعب و نمایندگی های این برند را  در سراسر کشور در دستور کار ویژه قرار داده است.

* استقبال از برند مارال چرم  در اروپا و منطقه

استقبال از برند مارال چرم که همواره جشنواره ای از طرح و رنگ را در محصولات متنوع عرضه کرده است بستر مناسبی را مهیا کرد تا طی سال های اخیر فروشگاههای این برند را در چندین کشور اروپا و منطقه ازجمله در استرالیا، ایتالیا ، سوئیس، قزاقستان و گرجستان افتتاح و دایر کنیم.

علاقمندان می توانند برای کسب آگاهی بیشتر در زمینه های خرید ادارات، اخذ نمایندگی  و تولید و عرضه محصولات مارال چرم با  شماره تلفن دفتر مرکزی 02691009094 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، آیین افتتاحیه این نمایندگی بعد از بحران کرونا با تخفیفات ویژه برگزار خواهد شد.