قوانین بستن کمربند که هر مرد باید بداند!

در موارد متعددی ، ما با تعدادی از آقایان خوش لباس مواجه می شویم ولی در بستن کمربند اطلاعات کافی ندارند بیاید با ما همراه شوید .

این مقاله راهنمای کمربند مردانه برای کمک به شما در انتخاب و مطابقت کمربند مناسب است و در نهایت به شما کمک می کند تا روش های مناسب در استفاده از کمربند خود را ارتقا دهید.

بیایید در مورد راهنمای کمربند مردانه و قوانینی که هر مرد باید بداند صحبت کنیم:

1.هرآقایی باید حداقل روی دو کمربند چرمی لباس مجلسی ، یک کمربند گاه به گاه و یک کمربند پارچه ای (کمربند بوم یا کمربند بافته) سرمایه گذاری کند.

2.اطمینان حاصل کنید که رنگ کمربند شما با رنگ کفش های لباس شما مطابقت دارد. کفش مشکی باید با کمربند سیاه مطابقت داشته باشد ، همچنین کفش های قهوه ای و قرمز.

3. اطمینان حاصل کنید که کمربند شما با کفش شما مطابقت دارد ، به عنوان مثال ، اگر کفش شما دارای ظاهری مرطوب (چرم لاتین) است ، اطمینان حاصل کنید که آن را با کمربندی که حالت خیس دارد مطابقت دهید. چرم ساده با چرم ساده ، چرم جیر با چرم جیر و پارچه با پارچه نیز همینطور

 

 

4. شما باید ذره فلزی را که روی لوافرهای خود ، سگک کمربند ، دکمه های بلیزر ، میله های کراوات ، ساعت و دکمه های  قرار دارید مطابقت  دهید.

اگر سگک کمربند  شما طلایی  ویا رنگ آن نقره ای است  اطمینان حاصل کنید که قسمت فلزی سایر لوازم جانبی نیز طلایی یا  نقره ای باشد.

 

5.هنگام پوشیدن کفش راحتی ، کمربند شما می تواند کفش شما مطابقت  داشته یا مکمل آن باشد. به عنوان مثال ، می توانید کفش ورزشی یا بوم سفید با کمربند گاه به گاه قهوه ای روشن یا کفش قایق قهوه ای تیره با کمربند قهوه ای متوسط بپوشید.

6-هرچه کمربند باریک تر  مناسب لباس های رسمی تر و کمربند ضخیم  و عریض تر ،مناسب لباس های  اسپرت  و  راحت تر است

7- از بستن کمربند با سگک بزرگ به همراه کت و شلوار خودداری کنید. مضحک به نظر خواهد رسید

8.هنگام پوشیدن کفش های در لباس (آکسفورد ، مونک استرپ ، دربی ، رسمی  و غیره) باید به کمربندهای چرمی کوچک / باریک  را مد نظر قرار داد .

 

9.هنگام پوشیدن کفش های کتانی ، می توانید کمربندهای ضخیم تری مانند کمربندهای پارچه ای بپوشید. به طور کلی این موارد غیر معمولی تلقی می شوند.

10.کمربند قهوه ای را می توان با هر رنگ کت و شلواری به جز کت و شلوار مشکی پوشید.

راهنمایی برای تطبیق کفش ها و لباس های خود

11.برای ظاهری شرکتی و سایر ظاهری های رسمی ، باید به سبک سگک کلاسیک – سگک چهارگوش ساده مربع نقره ای با یک شاخه تک پایبند باشید.

 

12.از بستن کمربند کوتاه تر از کمر یا بیش از 2 اندازه  بزرگتر از کمر خودداری کنید. به طور خلاصه ، اگر اندازه گیری دور کمر شما 36 است ، باید کمربند سایز 38 بخرید.

پیش از این کدامیک از قوانین راهنمای کمربند مردانه را شکسته اید؟

کدامیک از قوانین سبک کمربند دیگری را می بینید که مردان زیادی را نقض می کنند

در کامنت توضیحات خودتون رو بنویسید.