کت های چرم یک انتخاب هوشمندانه

با سرد شدن تدریجی هوا و نزدیک شدن به فصل زمستان ، انواع کت و کاپشن چرمی برند مارال چرم در‌ طرح های متنوع و مد روز و با کیفیت عالی و قابل رقابت  با برندهای مشهور جهان،راهی بازارهای مصرف در داخل و خارج از کشور می شود.
***ویژگی های کاپشن و کت های چرمی برند مارال چرم
در خط تولید انواع کت و کاپشن برند مارال چرم علاوه بر استفاده از طراحان مجرب، خلاق و زبردست که در زیبائی و جذابیت محصول نقش آفرین هستند، ویژگی دیگری نیز همواره در دستور کار این برند معروف بوده‌ است و آن استفاده از چرم گوسفند “بره” در خط تولید است.

***چگونه‌‌ مارال چرم‌ به تولید محصولات لاکچری تبدیل شد

استفاده از چرم با کیفیت گوسفندی “بره” علاوه بر دوام ، در زمره ظریف ترین چرم ها محسوب می شود.
این چرم بسیار مرغوب و لطیف  با همت و تلاش طراحان خوش ذوق برند مارال چرم در فاصله ای نه چندان دور به انواع محصولات لاکچری و پر طرفدار انبوه خریداران مبدل شد.
به همین دلیل محصولات تولیدی برند مارال چرم در بازار داخل و خارج از کشور به خصوص در فروشگاه ها و نمایندگی های این برند در اروپا  و  برخی فروشگاه های خارج از کشور مشتریان دائمی فراوانی دارد.
در خط تولید پوشاک برند مارال چرم صرفا از چرم پوست گوسفند یکساله (بره) که از ظرافت، سلامت و مقاومت خوبی برخوردار است استفاده می شود و ماشین آلات پیشرفته و حرفه ای مستقر درخط تولید میزان خطا در دوخت و تولید محصولات این برند را به صفر رسانده است.
در طراحی کاپشن و کت چرمی برند مارال چرم‌ نگاه بومی با دقت زیاد مورد توجه قرار گرفته است تا هر چه از عمر این محصول بگذرد نرم تر شده و بهتر از گذشته بر روی بدن جای گیرد و مصرف کننده از استایل شیک و احساس راحتی آن بهره مند‌ شود .

***سایزبندی مناسب در کاپشن وکت چرمی برندمارال چرم

کت های چرمی برند مارال چرم دارای سایز بندی های نزدیک به هم است و کارشناسان فروش در فروشگاه های این برند که اطلاعات کافی درباره استایل ها دارند، مشتریان را برای انتخاب سایز مناسب خود راهنمایی می کنند تا مناسب اندام آنها باشد.
این فروشندگان‌ همچنین پیشنهادات مفیدی برای ست کردن محصول خریداری شده با محصولات دیگر را ارائه می دهند، زیرا زیبائی یک محصول چرمی با ست شدن با محصول دیگر جذابیت آن را تا چند برابر افزایش می دهد.
کارشناسان فروش در مراکز و شعبه های این برند همواره برای ارائه کمک فکری به مشتریان آموزش های لازم را فرا گرفته اند و در این زمینه آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند.
تغییر سلیقه ها در انتخاب کت چرمی در سال های گذشته این تصور در ذهن ها مطرح بود که هرچقدر کت چرمی ضخیم و سنگین تر باشد، از اهمیت بیشتری برخوردار است .
اما امروزه شاهد تغییر سلیقه ها هستیم و عموم مردم استفاده از خرید کت های ضخیم فاصله گرفته و ترجیح می دهند کت های چرمی سبک وزن ، ظریف و با کیفیت را خریداری کنند.

برای بازدید کت و پالتوهای چرمی زنانه اینجا کلیک کنید.