روابط عمومی گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم در خصوص مناسبت و مدعوین این جشن اظهار داشت: این جشن با شکوه به مناسبت بیست و سومین سالروز آغاز به کار مارال چرم و قرعه کشی جشنواره جوایز ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریالی با حضور مشتریان VIP، خانواده بزرگ مارال چرم، مسئولین عالی رتبه استانی و تیم کاراته آقایان استان البرز(تیم کاراته مارال چرم) در تاریخ ۹۷/۰۹/۰۸ در تالار نژاد فلاح کرج برگزار شد.

گفتنی است برنامه هایی چون سخنرانی مدیریت محترم عامل و ریاست محترم هیئت مدیره مارال چرم، مدیرعامل محترم انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس، مسابقه، پذیرایی، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح با هنرنمایی هنرمند عرصه تقلید صدا: علیرضا مسلمی، خواننده جوان و محبوب: علی زند وکیلی و اجرای مراسم قرعه کشی جشنواره های جوایز ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ریالی از جمله بخش های متنوع این جشن بزرگ بود.

در این مراسم سیدجواد حسینی خواه ریاست محترم هیئت مدیره مارال چرم ضمن خیرمقدم و تشکر از تشریف فرمایی و استقبال بی نظیر مدعوین گرامی، سخنرانی خود را با حکایت شروع به کار فعالیت مارال چرم با برادر بزرگتر خود سید جلال حسینی خواه، آغازکرد و با اشاره به اهمیت و ضرورت حمایت از کالای ایرانی به پایان رسانید.

سید جلال حسینی خواه مدیریت محترم عامل گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم طی یک سخنرانی در پاسخ به یکی از مدعوین که در رابطه با چشم انداز مارال چرم از ایشان پرسیده بود، خاطر نشان کرد: همان گونه که عشق انتهایی ندارد ما هم صرفا برای کسب درآمد کار نکرده ایم و با توجه به نحوه ی تربیت والدینمان که به ما آموزش داده اند تا با عشق و علاقه کار کنیم به فعالیت خود ادامه دادیم و توانستیم تا امروز ۴۳ شعبه در سراسر ایران راه اندازی کنیم.

وی همچنین اعلام کرد به زودی ۶ شعبه جدید در کرج، تهران، تفلیس و دفتر مرکزی مارال چرم در  شهر آخن آلمان افتتاح می گردد.

شایان ذکر است طی اقدامی خداپسندانه گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم، به مناسبت بیست و سومین سالروز آغاز به کار خود مبلغ ۲۳ میلیون تومان را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داد.

آقای نادری نژاد، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس ضمن تقدیر و تشکر از شرکت مارال چرم در خصوص آزادسازی تعدادی از زندانیان زن و اهداء لوح تقدیر به مدیرعامل مارال چرم بر ضرورت ترویج فرهنگ حمایت از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تاکید و به مشکلات عدیده ی خانواده های زندانیان در عدم حضور آنها اشاره و از خیرین و چهره های متمکن درخواست کرد تا در صورت امکان نسبت به حمایت از زندانیان اقدام نمایند.

روابط عمومی مارال چرم در رابطه با پوشش خبری اضافه کرد: عوامل اجرایی صدا و سیمای استان البرز و چندین سایت گوناگون البرزی پوشش خبری این برنامه را عهده دار بودند.

وی همچنین بیان کرد: اسامی برندگان قرعه کشی جوایز ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریالی از طریق صفحه رسمی اینستاگرام  (به صورت استوری) و وب سایت مارال چرم اطلاع رسانی می گردد.