سازمان صدا و سیما در سالهای اخیر پس از ارائه شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی، اقدام به تاسیس شبکه تلویزیونی با نام ایران کالا، نموده است.

هدف شبکه ایران کالا تحول آفرینی در فضای کسب و کار ایرانی، کمک به توسعه اشتغال، ارتقاء کیفیت کالا و خدمات می باشد و برنامه‎های این شبکه به صورت ۲۴ ساعته در حال پخش است.

شبکه ایران کالا به تازگی اقدام به تولید مسابقه ای جذاب و پرهیجان٥٠ قسمتى با عنوان  ایرونی جات کرده است که یکی از بزرگترین و متفاوت ترین مسابقات ایرانی است و شرکت کنندگان به قید قرعه انتخاب و تعدادی وارد مراحل مسابقه می شوند و در طی مسابقه هر فردی که بتواند قیمت کالاها را کمتر و نزدیکتر به قیمت اصلی حدس بزند به مرحله ی بعدی صعود خواهد کرد و در نهایت یک نفر به فینال راه پیدا می کند.

همچنین از گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم نیز به عنوان یک برند با کیفیت، محبوب ایرانی جهت حضور در این مسابقه مهیج دعوت به عمل آمد و این شرکت با تعدادی از پرسنل کارخانه و بخش اداری در این مسابقه شرکت کردند  و علاوه براین که شبی به یادماندنی را در کنارهم به دور از فضای کار سپری کردند و جوایز نفیسی هم برنده شدند.

این مسابقه تلویزیونی، همراه با جوایز ارزنده، قرار است در فصل زمستان به عنوان متفاوت ترین و بزرگترین مسابقه ایران کالا از این شبکه روی آنتن برود.