روزانسانهای قوی، باهوش با قلبی دلسوزمبارک

افرادی در زندگیمان وجود دارند که همیشه مایه دلگرمی هستند و حضورشان به زندگی روزمره‌مان رنگ و بوی دیگری می‌بخشد.

مادران و زنان همواره و در هر شرایطی در کنارمان هستند و پابه‌پای ما مسیر زندگی را قدم می‌زنند.

**افرادی که دوستمان دارند و دوستشان داریم

تجلیل از روز زن و مادر گامی است مثبت در جهت ارج‌گذاری زحمات این قشر سرشار از عاطفه که از هیچ نوع گذشت و فداکاری در رشد و شکوفایی فرزندان‌شان دریغ نمی‌کنند.

آن چه مسلم است این که در قبال عشق، محبت و پاکی که مادر نثار فرزند خود می‌سازد، انسان از قدردانی عاجز و ناتوان است و بی‌تردید همین ناتوانی انسان در ارج نهادن به ارزش و مقام مادر بود که بهشت را زیر پای مادران قرار داد.

قبول داریم که خریدن هدیه برای خانم‌ها ممکن است به همان‌ اندازه که جذاب است، مشکل هم باشد. هزینه و سلیقه فرد مقابل از نکات مهمی هستند که به هنگام خرید باید مدنظر قرار داد.

شاید هدیه مناسب از دید برخی یک شاخه گل باشد و برخی هدیه گران‌قیمت با تزئینات و روبان‌پیچی خاص دوست داشته باشند.

برای کادو دادن از هیچ فرصتی دریغ نکنید؛ چون همه خانم‌ها با هدیه گرفتن خوشحال می‌شوند، هر چقدر هم که سخت‌گیر و مشکل‌پسند باشند.

در این شرایط انتخاب هدیه بدون همفکری و مشورت با دیگران امکان‌پذیر نخواهد بود.

یکی از لذت‌های بزرگ زندگی، هدیه دادن و هدیه گرفتن است.

با توجه به اینکه هدیه دادن و هدیه گرفتن اتفاقاتی خوب و خوشایند برای هر دو طرف هستند، بهتر است که در این موقعیت‌ها با رعایت آداب و اصول، آن لحظات و موقعیت‌ها را به بهترین شکل ممکن در اذهان ماندگار کنیم.

هدیه دادن روشی است برای نشان دادن سخاوت، قدردانی، تشکر، عشق و همچنین بزرگداشت مناسبت‌ها و موقعیت‌های خاص هدیه علاوه بر ارزش مادی دارای ارزش معنوی هم هست که به همراه احساسات و عواطف نهفته در آن به فرد موردنظر اهدا می‌شود.