مجموعه تولیدی و صادراتی مارال چرم‌، از مشتریان ارجمند که با ابراز رضایت و اعتماد همواره حامی و مشوق این مجموعه در تولید محصولات متنوع ، زیبا و با کیفیت بوده اند سپاسگزار است.
شعار محوری لبخند ماندگار از ایده تا اجرا از تلاش وافر کارکنان، کارشناسان و طراحان خلاق  این برند در تولید محصولات جذاب و با کیفیت سرچشمه گرفته است.
ما براین باوریم که تولید محصولات جذاب، زیبا، مشتری پسند در یک مجموعه تولیدی در صورتی در بازارهای داخلی و بین المللی، لبخندی ماندگار را بر چهره مشتریان ظاهر می کند که با ویژگی مهم اخلاق مداری در تولید محصول مرغوب نیز همراه شود.

مجموعه تولیدی و صادراتی مارال چرم، از بدو تاسیس ارزش واقعی تولید را در کیفیت و ابراز رضایت کامل مشتری دانسته و با رعایت اصول اخلاقی و رفتاری در بحث استفاده از مواد اولیه مرغوب  موفق به کسب اعتماد و وفاداری شما مشتریان گرامی شده است.
مارال چرم در مسیر تبدیل مواد اولیه به محصول نهایی ، به “هنر” و “تخیل” توجه داشته و با استفاده از چرم طبیعی مرغوب با رنگ ریزی گیاهی، حفاظت از سلامتی و محیط زیست را در اولویت ویژه قرار داده است.

“لبخند ماندگار” که به عنوان‌ شعار محوری برند مارال چرم مطرح شده است این برند را به سوی کسب رضایت مشتری به عنوان نخستین و مهمترین اولویت هدایت کرده است و سعی و تلاش این برند ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مناسبی است که لبخند رضایت و ماندگار مشتری را تداوم بخشد.

مجموعه تولیدی و صادراتی مارال چرم با اجرای طرح توسعه دستیابی به یک برند جهانی را به عنوان چشم انداز در دستور کار قرار داده است.
این مجموعه با گذشت حدود ربع قرن تجربه در تولید محصولات چرمی با حمایت مردمی تاکنون بیش از 57 شعبه در سراسر کشور افتتاح کرده است.
محصولات چرمی این برند که معرف فرهنگ ایران زمین است، در خارج از کشور نیز با استقبال مواجه شده است و بستر مناسبی را فراهم آورده تا در بحث صادرات محوری حضوری فعال داشته باشد.
حرکت در مسیر صادرات محوری و حضور در بازار های منطقه ای و بین المللی این برند را برآن داشت تا با افتتاح شعبه در برخی کشورها از جمله ایتالیا، سوئیس، استرالیا، قزاقستان و گرجستان به عنوان یک برند معرف و پرطرفدار مطرح شود.
برند مارال چرم‌ اکنون برای بیش از 500 نفر اشتغال مستقیم و 3000 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است.
همچنین در آینده نزدیک با افتتاح یک کارخانه جدید با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا این مجموعه در مسیر ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار حرکت موثری خواهد داشت.
گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم با بهره مندی از متخصصان،کارشناسان زبده ایرانی و با استفاده از فناوری نوین در تولید انواع محصولات چرمی همواره سلیقه و نیاز مصرف کنندگان را مد نظر قرار داده و این مهم در نتایج تحقیقات مستمر کارشناسان این مجموعه در سطح بازار کاملا مشهود است.
توجه خاص به سلیقه های متفاوت و خصوصیات زیست بومی در جوار تولید محصولات با کیفیت ، رمز موفقیت برند مارال چرم در بازارهای داخل و خارج از کشور است.
محصولات برند مارال چرم‌ در حوزه پوشاک، انواع کیف و کفش، کمربند، دستکش و لوازم جانبی برای همه گروه های سنی طراحی، تولید و روانه بازار های داخلی و بین المللی می شود.
“این مجموعه برای رفاه حال مشتریان و سهولت در خرید، سعی کرده است با تقویت فروش آنلاین، کلیه محصولات چرمی خود را با پشتیبانی کامل خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه نماید.
مجموعه مدیریت‌ مارال چرم برنامه های عدیده ای را در بحث ایجاد اشتغال، توسعه صادرات و جهش تولید در دست مطالعه و اجرا قرار داده است .
در حال حاضر کارخانه جدید این برند در تولید انواع محصولات چرمی صادرات محور در پوشش طرح توسعه و با هدف ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ده هزار نفر در شهرک صنعتی بهارستان البرز در حال احداث و  تجهیز است.