تابستان هنوز به پایان نرسیده است، اما ما در حال پیش بینی فصل پاییز  با  ترمه های رنگا رنگ مادربزرگ، دامن های چهارخانه و ادویه کدو تنبل هستیم.

پاییز گذشته با وجود بیماری کووید 19ما بسیار خوشحال بودیم که هنگام کار با شلوارها و یا لباس های راحتی فانتزی  در منزل کار کنیم.

ولی امسال حضور مردم در رستوران، روزهای اداری ،گشت و گذار با دوستان در برنامه خیلی از کشور ها به آرامی در حال شکل گیری است و دوباره به دنیای مد بر می گردیم.

ما در این مقاله شما را با  لباس که در پاییز 2021 ترند می شود آشنا می کنیم تا بدانید در سبد خرید پاییزه خود چه چیزی باید اضافه کنید.

رنگهای اشباع شده

معمولاً گذر از تابستان به پاییز به معنای تعویض رنگهای پاستلی زیبا و روشنایی گرمسیری و جایگزین شده آنها به  سایه های سرمه ای ، سبز خاکی ، بورگاندی و دیگر رنگها است.

اما امسال سایه های پر جنب و جوش همچنان برتری دارند ، البته با پیچ و تاب پاییزی به رنگ های جواهر  مانند سرخابی عمیق ، زرد خردلی و سایر گزینه های غنی فکر کنید.

شلوار جین گشاد در پاییز 2021

وجود شلوارهای جین باریک همیشه جایگاه ویژه ای در قلب ما خواهند داشت، اما برای پاییز 2021 ، سبک های  شلوارهای گشاد تر ترند خواهد بود

شلوارهای با برش های گشاد مخصوص ساق پا به طور خاص محبوب ترین هستند.

برای متعادل کردن گشادی شلوار در پایین ، پیشنهاد می کنیم از یک تی شرت  چسبان و یک بلوز مناسب ، یک ژاکت کوتاه یا بلوز شیک پوشیده  استفاده کنید.

 جلیقه های

پوشیدن جلیقه مخصوص برای خانم ها  ترند است و در حالی که هوا هنوز گرم است ، سعی کنید آن را بدون اینکه زیر این جلیقه  بلوزی ضخیم بپوشید با شلوار جین گشاد ست کنید.

با  خنک شدن هوا می توانید جلیقه های خود را روی پیراهن ، بلوز دکمه دار و یا حتی یک ژاکت دیگر قرار دهید.

شلوارهای طرح دار  و چاپی روند مد 2021

شلوارهای جین چاپی ، تخته شطرنجی ، نوارهای گورخری  چپ و راست از جمله شلوارهای  است که افراد از آن استفاده می کنند.

برخلاف مدلهای که در تابستان  می پوشید ، این  شلوارها بسیار ضخیم تر و متناسب با فصل می باشد.

این شلوارها را می توانید  با بلوزهای چاپهای پر جنب و جوش ترکیب کنید یا اینکه با یک بلوز ساده  بپوشید.

شاید نکته مورد علاقه ما در مورد این گرایش این است که شما اساساً می توانید در انتخاب کیف  هر سبکی را که دوست دارید انتخاب کنید

شما می تواندی با لباس ترند پاییز یک کیف بزرگ مناسب لپ تاپ ، یک کیف که به صورت کراس  بادی سایز متوسط ​​برای کارهای آخر هفته یا حتی یک کیف مینی کوچک که فقط برای ضروریات یک شب مناسب است استفاده کنید.

شیک ترین کیف ها سبک ها چرم تک رنگ هستند، اما این بدان معنا نیست که شما هنوز نمی توانید کیف های چرمی رنگی و  فانتزی را انتخاب کنید.

در حالی که بیشتر سایه هایی که در پاییز مشاهده می کنید بسیار اشباع تر و غنی تر هستند ، اما به احتمال زیاد یک رنگ با تناژ یاسی و یا  بنفش کم رنگ نیز مشاهده خواهید کرد.

این رنگ زیبا در ماه های مد بر روی استیج های  شهر های  ظاهر  شده است .

در طیف گسترده ای از سبک ها شما می توانید استایل خود را با ترکیبی از یک بلوز با رنگ بنفش ملایم ، شلوارهای گشاد یا لباس میدی شناور بردارید.

کفش های پاشنه بلند و بوت ها پاشنه دار

کفش های پاشنه بلند و بوت های پاشنه دار در پاییز امسال  جایگزین صندل های تابستان  خواهد شد

دامن های مینی چین دار

لباس های شامل دامن های مینی چین دار ، میدی با رنگ های تیره ، بلیزرهای چرم(کت های رسمی چرم) و شلوارهای خوش رنگ در سایه های عمیق سبز ، سرمه ای ، قهوه ای و مشکی از دیگر ترندهای پاییز2021 است.

منبع:

https://www.purewow.com/fashion/fall-fashion-trends