اکران مردمی فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد در پردیس سینمایی کوروش با حضور هنرمندان و عوامل این فیلم، ازجمله: الناز شاکردوست، شبنم مقدمی، محمدحسین قاسمی(تهیه کننده)،امین بانی(خواننده) امیرتوسلی (آهنگساز) برگزار شد و با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.

این فیلم ساخته نرگس آبیار، برنده بهترین فیلم از جشنواره فیلم فجر و بیانگر توانایی‌های فنی و صنعتی سینمای ایران در بازسازی رویداد‌های تاریخی است.

فیلم سینمایی “شبی که ماه کامل شد” عاشقانه ای است در دل خشونت افراطی که در نگاه اول عاشقانه آرامی است که در پایان روایتش منتهی به یک تراژدی تلخ می‌شود.

شبی که ماه کامل شد روایتی واقعی از زندگی دختر جوانی از جنوب شهر تهران هست که درگیر عشق عبدالحمید ریگی برادر عبدالمالک ریگی (سرکرده گروه جندالله) می شود که پس از مدتی از ایران فرار می‌کنند و در این مسیر برادر دختر با او همراه می‌شود، اما در میانه راه اتفاقاتی تلخ برای آن‌ها رقم می‌خورد…

علاوه براین اعظم محسنی‌دوست مادر شهید فائزه و شهاب منصوری، زنی که عبدالمالک و عبدالحمید ریگی فرزندانش را به شهادت رساندند در این مراسم حضور داشت و گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره این دو شهید و همچنین پاسداشت مقام شامخ مادران شهید، از این بانوی بزرگوار که صبورانه برداغ فراق ایستادگی نموده، با هدایای نقدی و غیر نقدی تجلیل به عمل آورد.

همچنین شرکت مارال چرم به خاطر بازسازی این رویداد‌ تاریخی، از کلیه هنرمندان و عوامل این فیلم، با هدایایی به رسم یادبود تقدیرکرد.