حضور برند مارال چرم در سه نمایشگاه سیماک، تنینگ‌تک و لیناپله  در شهر میلان ایتالیا مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی برند مارال چرم، تیم حرفه ای و طراحان خوش ذوق مجموعه تولیدی و صادراتی مارال چرم با حضور در این نمایشگاه،به عنوان نماینده ای از کشور جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای خود را در معرض دید مردم سراسر دنیا که در این نمایشگاه حضور داشتند گذاشتند.

برند مارال چرم به  این صادرکننده نمونه استان البرز  در چند سال متوالی همواره حامی کیفیت ، مد روز و طراحی های متنوع و مورد پسند ایرانیان بوده است.

سید جلال حسینی خواه مدیر عامل شرکت برند مارال چرم در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت:با توجه به حضور مارال چرم در بازارهای بین المللی و همچنین برنامه افزایش صادرات محصولات چرمی به اروپا، شرکت در این نمایشگاه را بسیار مفید ارزیابی کرد و از بروز بودن تکنولوژی صنعت مارال چرم در سطح بین المللی ابراز خرسندی کرد.

این سه نمایشگاه ویژه‌ی معرفی ماشین‌آلات،‌ مواد اولیه و صنایع جانبی کفش و محصولات چرمی برپا شد.

نمایشگاه سیماک ویژه‌ي ماشین‌آلات کفش و سایر محصولات چرمی و نمایشگاه تنینگ‌-تک ویژه‌ی ماشین‌آلات چرم است.

شایان ذکر است، نمایشگاه امسال سیماک و تنینگ‌-تک با وجود استقبال کم‌نظیر دست‌اندرکاران صنعت کفش چرمی که نشان دهنده‌ی رونق مجدد این صنعت بعد از بحران اقتصادی  است که در سال‌های اخیر گریبانگیر تمامی اقتصادهای جهان میباشد.

نمایشگاه کفش سیماک، تنینگ تک و لیناپله از جمله رویدادهای شناخته شده در سراسر جهان در زمینه کفش و کیف می باشدکه محصولات متنوعی ماننید کفش و کیف زنانه، بچه گانه و مردانه از برند های گوناگون و معروفی به نمایش گذاشته می شوند.