حضور مارال چرم در نمایشگاه توانمندیهای تولیدی و صادراتی البرز

اولین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک، متوسط و صادراتی با هدف آشناسازی فعالان تجاری داخلی و خارجی و برنامه ریزی برای مبادله اقتصادی البرز با کشورهای جهان از ۲۹ مرداد تا یکم شهریورماه ۹۶ در استان البرز برگزار شد.
این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در گلستان گلشهر کرج برپا شد و استقبال قابل توجهی از طرف شرکت های تولیدی و بازدیدکنندگان برای ارائه محصولات و دستاوردها شد.
حضور رایزن های اقتصادی و تورهای صنعتی داخلی و خارجی برای بازدید از این نمایشگاه، رونق بیشتری به جریان توانمندی های تولیدی و صنعتی استان البرز اضافه کرده بود.
مجموعه تولیدی و صادراتی مارال چرم توانست با تکیه بر تجربه های دیرین خود، حضوری پررنگ در این نمایشگاه داشته باشد، همچنین میزان استقبال از غرفه مارال چرم توسط بازدیدکنندگان متخصص و همچنین مردم در سطح بالایی به چشم میخورد.
همچنین در راستای نمایشگاه، مجموعه مارال چرم به معرفی فروشگاه های سراسر کشور و افتتاحیه شعب جدید به بازدیدکنندگان پرداخت.
در روز پایانی نمایشگاه، مراسم اختتامیه ای جهت تقدیر از غرفه ها و صنایع برتر استان البرز برگزار شد که مجموعه تولیدی و صادراتی مارال چرم توانست یکی از این تندیس ها را از آن خود کند.