مقدمات افتتاح شعبه برند مارال چرم درملبورن استرالیا فراهم‌ شد

مدیرعامل مجموعه‌ تولیدی و صادراتی برند مارال چرم‌ از مقدمات ایجاد شعبه محصولات چرمی این برند در شهر ملبورن استرالیا خبر داد و گفت: به زودی این شعبه با عرضه انواع کفش و پوشاک چرمی این برند طی مراسم ویژه ای رسماٌ افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجموعه تولیدی برند مارال چرم، جلال حسینی خواه هدف از ایجاد این شعبه را استقبال شهروندان استرالیایی از خرید محصولات چرمی این برند عنوان کرد.

وی گفت: هم اکنون محصولات چرمی برند مارال چرم که توسط تجار از ایران به شهرهای مختلف استرالیا صادر می شود طرفداران فراوانی دارد.

وی ادامه داد: به همین جهت تصمیم گرفتیم در نخستین مرحله شعبه این برند را در شهر ملبورن استرالیا تاسیس کنیم تا شهروندان استرالیایی ضمن بازدید از کلکسیون انواع محصولات چرمی متنوع برند مارال چرم ، با تازه ترین طرح های این برند که با پیروی از مد روز و فناوری نوین تولید و وارد بازار های داخلی و خارجی می شود آشنا شوند.

مدیر عامل مجموعه تولیدی و صادراتی مارال چرم  همچنین‌ از فراهم شدن مقدمات ایجاد  سه شعبه جدید برند مارال چرم در تجریش و خیابان پاسداران و تهران پارس خبر داد‌.

وی گفت: این شعبه ها هم اکنون در حال طراحی و تکمیل می باشند و در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد.

وی اظهار کرد: محصولات چرمی این برند که معرف فرهنگ ایران زمین است، بستر مناسبی را فراهم آورده تا در سطح بین المللی نیز حضوری فعال داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه تولیدی و صادراتی مارال چرم، تولید محصولات با کیفیت و کسب رضایت مشتری را حرکتی ارزشمند می داند و از ابتدای تاسیس این مهم را مورد توجه خاص قرار داده ایم‌ و توانسته ایم اعتماد و وفاداری مشتریان را برای مجموعه برندمان به ارمغان آوریم.

وی رمز موفقیت برند مارال چرم در بازار داخلی و خارجی را درکنار هم قرار دادن هنر و تخیل در بستر تولید عنوان کرد و خاطر نشان کرد: برای پاسخگویی به انبوه مشتریان در داخل و خارج از کشور یک کارخانه جدید در پوشش طرح توسعه مجموعه مارال چرم درحال احداث ، تجهیز و تکمیل است.

وی ادامه داد: در آینده نه چندان دور این کارخانه جدید با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا راه اندازی و رسما افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل مجموعه برند مارال چرم ایجاد زمینه های اشتغال و توجه خاص به رفاه حال مشتریان را از اهداف این برند ذکر کرد.

حسینی خواه گفت: مجموعه مارال چرم‌ در بحث صادرات همواره در صنعت چرم و اقتصاد کشور سهیم بوده است و عرضه محصولات این برند در اروپا از جمله سوئیس، قزاقستان ، گرجستان و اوکراین را معرف عرضه محصولات چرمی ایران زمین در بازار صادرات دانست.

وی چشم انداز مجموعه تولیدی و صادراتی برند مارال چرم را دستیابی به یک برند جهانی ذکر کرد و گفت: در این راستا طرح ها و برنامه هایی را در دست بررسی و اقدام قرار داده ایم.

مجموعه برند مارال چرم با گذشت حدود یک ربع قرن تجربه در تولید محصولات چرمی ، با حمایت مردمی تاکنون بیش از 50 شعبه زنجیره ای در سراسر کشور افتتاح کرده است.