با توجه به سخنان مدیریت عامل گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم: نمایشگاه کفش موس شوز (Mosshoes) روسیه، بهترین نمایشگاه بین المللی کفش در مسکو محسوب می گردد و در سراسر اروپای شرقی نمایشگاهی بزرگ و شناخته شده ای است و برگزاری ٦٥ نمایشگاه در ۲۱ سال متوالی آن را به بزرگترین رخداد در زمینه صنعت کفش و سیر تحول آن تبدیل کرده است. حضور تولیدکننده های برتر کفش و سایر لوازم از کشورهایی مانند ایتالیا، آلمان، ترکیه، فرانسه، چین و . . . در نمایشگاه کفش مسکو یکی دیگر از دلایل اهمیت این نمایشگاه است.
وی افزود: برگزارکنندگان این نمایشگاه برای پیشرفت و دستیابی به بازار جهانی، کلیه عوامل در صنعت کفش را گرد هم آورند و در حال حاضر برنامه کاری بسیار گسترده ای در این نمایشگاه در جریان می باشد که شامل کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی است که سوالات متخصصین صنعت کفش را پاسخگو می باشد.
سیدجلال حسینی خواه گفت: اين نمايشگاه به مدت چهار روز از ۱۰ الی ۱۳ سپتامبر در مركز بين المللي نمايشگاه هاي مسكو داير می باشد و مارال چرم تنها نماینده ی برند محصولات چرم ایرانی با هدف ارتباطات تجاری با سرمایه گذاران، کمپانی های خارجی و تولیدکنندگان عمده سراسر جهان، معرفی برند چرم ایران وگسترش صادرات در این نمایشگاه شرکت کرده است .
در روز نخست از برگزاری این نمایشگاه نیز جناب آقای عباس برهانی(مدیر بازاریابی و امور مشارکت های وزارت صنعت و معدن و تجارت) و آقای دکتر فرهاد پرند (رایزن بازرگانی ایران در کشور روسیه) از غرفه ی مارال چرم بازدید به عمل آوردند.
وی همچنین درباره ی دستاوردهای مهم این نمایشگاه خاطر نشان کرد: محصولات جدید(New Collection)
مارال چرم مورد استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت و همچنین چندین شرکت خارجی در رابطه با اخذ نمایندگی با مارال چرم مذاکره کردند.