مژده به شهروندان کرجی:

شعبه جدید مارال چرم‌ در عظیمیه کرج گشایش یافت

با گشایش شعبه جدید برند مارال چرم‌ درعظیمیه کرج ، انواع محصولات متنوع چرمی این برند با تلاقی مد و زندگی در معرض دید شهروندان کرجی قرار گرفت.

این فروشگاه در محوطه ای به وسعت یک هزار متر مربع و زیربنای 350 متر مربع ، با طراحی زیبا و دیدنی ، فضایی مهیج و بسیار دلنشین را برای بازدید کنندگان‌ مهیا کرده و معرف یکی از مدرن ترین شعب مجموعه برند مارال چرم در داخل و خارج از کشور محسوب می شود.

به منظور ارائه مشاوره، راهنمائی و معرفی کامل محصولات به بازدید کنندگان، کارشناسان آموزش دیده و خبره مستقر دراین نمایشگاه، این وظیفه خطیر را برعهده خواهند داشت تا مشتریان با دریافت مشاوره از آنان بدون دغدغه محصول مورد نظرشان را خریداری نمایند.

**جشنواره‌ای از خلاقیت و تکنولوژی روز دنیا
انواع محصولات از جمله کیف، کفش، پوت، کمربند و پوشاک این برند از لحاظ زیبائی و مرغوبیت در نوع خود همتا ندارند، چراکه خلاقیت در طراحی ها ، استفاده از چرم صد در صد طبیعی و بسیار مرغوب و بهره گیری از تکنولوژی روز از ویژگی هایی است که مارال چرم‌ را به عنوان یک برند معروف در دنیا مطرح کرده است.

**طرح توسعه فروشگاههای برند مارال چرم‌

مدیرعامل گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم به طرح توسعه فروشگاههای این برند در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال شایان توجه مشتریان و با هدف ایجاد اشتغال ، تاسیس و افتتاح فروشگاه های این برند در کشور و منطقه را در اولویت قرار داده ایم.

جلال حسینی خواه رمز موفقیت مارال چرم را حاصل افزون بر دو دهه تجربیات تلخ و شیرین و در عین حال بسیار پند آموز و ارزشمند در مسیر تولید محصولات مرغوب چرمی عنوان نمود.

وی اظهار کرد: اکنون‌ که با تلاش جمعی کارکنان ، کارشناسان و طراحان زبده به یک گروه تولیدی ، صادراتی و برندی  موفق تبدیل شده ایم ، وظیفه می دانیم ضمن مشارکت فعال در کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار ، با ایجاد تنوع بیشتر در تولید محصولات چرمی شیک، مدرن و با کیفیت عالی پاسخگوی مشتریانمان باشیم.

مدیرعامل برند مارال چرم گفت: اگر امروز به عنوان بزرگترین تولیدکننده محصولات چرمی با دوام و مشتری پسند در کشور مطرح شده ایم ، صرفاً به خاطر حمایت مردم و علاقه وافر نسبت محصولات ما در بازارهای مصرف است.
حسینی خواه افزود: برای پاسخگوئی به انبوه مشتریان در داخل و خارج از کشور و با هدف مهم ایجاد زمینه اشتغال، یک کارخانه جدید در پوشش طرح توسعه مجموعه مارال چرم درحال احداث ، تجهیز و تکمیل است.

وی ادامه داد: در آینده نه چندان دور این کارخانه جدید با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا راه اندازی و رسما افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل مجموعه برند مارال چرم ایجاد زمینه های اشتغال، توجه خاص به رفاه حال مشتریان و سهولت دسترسی همگان به مراکز عرضه محصولات برند مارال چرم را از اولویت های این برند ذکر کرد.

حسینی خواه گفت: مجموعه مارال چرم‌ دربحث صادرات همواره در صنعت چرم و اقتصاد کشور سهیم بوده است و عرضه محصولات این برند در اروپا از جمله کشورهای ایتالیا، قزاقستان ، اوکراین و استرالیا بهترین معرف هنر و صنعت ایران زمین است.

به لحاظ حضورفعال مجموعه مارال چرم در بازار صادرات، این مجموعه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهار سال متوالی به عنوان برند موفق ، عنوان صادر کننده نمونه استان را کسب کرده است.

آیین  ویژه افتتاحیه این شعبه در آینده نزدیک  با اجرای یک برنامه خاص و  پذیرایی از بازدید کنندگان‌ با رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز تخفیف های ویژه برای خریداران محصولات برگزار خواهد شد.