روند چرم برای بهار و تابستان 2021 با یک برنامه ریزی  بلند مدت  از طراحی  و کیفیت  بالا تمرکز فزاینده ای داشته و خرید بهتر و رضایت مشتری مد نظر قرار گرفته شده است.

همچنین چرم های بافته شده ، پوست های عجیب و غریب با رنگ های طبیعی از روندهای بهار تابستان 2021 هستند.

چرم های صاف برای  بهار و تابستان  2021

چرم های انعطاف پذیر با پوشش  نرم  و سطوح براق  برای جذابیت بی انتها و مینیمالیستی و همچنین استفاده از  چرم  های مرغوب و با اشکال کلاسیک از دیگر روند  در محصولات چرمی  2021 است.

* مینی‌مالیسم ابزاری‌ست که شما را از شر چیزهای اضافه رها می‌کند و جا را برای چیزهایی باز می‌کند که واقعا مهم‌اند و به آن‌ها نیازدارید

خرید با کیفیت به جای  کمیت قطعاً یکی از روندهای چرم در بهار تابستان 2021 است.

از آنجا که امروز مشتریان انتظار شفافیت بیشتری در مورد پایداری دارند ، فرآیندهای شیمیایی تمیزتر و تهیه منبع مسئولانه ضروری است.

علاوه بر این ، رنگ ها از رنگ های طبیعی الهام گرفته شده اند.

چرم نرم جمع شده برای بهار تابستان 2021

روند دیگر چرم در بهار و تابستان 2021 افزودن بافت به طرح های نرم و مینیمال با چرم های جمع شده است. بنابراین ، چرم های نرم مومی در اینجا گزینه خوبی است.

همچنین از چرم جمع شده برای طرح های تک رنگ استفاده می شود. ترکیبی از برنزه ملایم و خاکستری برای ظاهری معاصر. این روند در کفش ، کیف ، کمربند و لوازم جانبی موی زنان منعکس خواهد شد.

چرم توری برای بهار تابستان 2021

برای کاهش استفاده از پارچه برای زاویه پایدار ، مواد شبکه ای محبوب می شوند. روند مدرن دریانوردی و زیبایی صنایع دستی با مواد طبیعی به خوبی کار خواهد کرد. همچنین ، چرم بافته شده و کاردستی مختلط برای بازار لوکس و قلاب بافی چشمگیر خواهد بود.

 رنگ های عجیب و غریبت بر روی چرم  برای بهار تابستان 2021 تزریق شده است

کفش های زنانه و مردانه ، کفش های کتانی ، کیف ها و کمربندها مواد عجیب و غریب رنگ آمیزی روی سطح چرم یکی از روندهای چرمی برای بهار تابستان 2021 خواهد بود.

پوست های سنتی برای جلوه ای چشمگیرتر به پایان می رسند. جدا از این ، چرم های جلوه ای تمیز در رنگ های خنثی دیده می شود.

چرم های انعطاف پذیر و تصاویر گرافیکی برجسته.  و الگوهای دیجیتال برای به روزرسانی کردن  پوست های سنتی  از جمله ویژگی های ترند چرم  است

چرم براق و لاک خورده برای بهار تابستان 2021

رنگ های مرطوب از دیگر رنگ های است که بر روی چرم ها دیده می شود  و  این ها را عمدتا در کفش ، کیف ، کمربند و لوازم جانبی زنانه و مردانه مشاهده خواهیم کرد

استفاده از رنگ های طبیعی  برای بهار تابستان 2021

استفاده از رنگهای زیستی روندی است. رنگ های زیستی رنگ های طبیعی هستند که از گیاهان ، مواد معدنی یا بی مهرگان حاصل می شوند. بیشتر رنگهای زیستی از منابع گیاهی مانند توت ، برگ و چوب است.

منبع:

https://bsamply.com/leather-trends-spring-summer-2021/